Αποστολές και πληρωμές

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

- Με Πιστωτική Κάρτα (Visa, Master Card, American Express)

- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Παρακαλούμε να μην προχωράτε σε κατάθεση χωρίς να έχετε επικοινωνήσει πρώτα με κάποιον εκπρόσωπό μας.

Τράπεζα Πειραιώς
Αρ. Λογαριασμού: 5261095014841  
ΙΒΑΝ: GR8601722610005261095014841

Eurobank
Αρ. Λογαριασμού: 0026.0289.30.0200588527  
IBAN: GR8102602890000300200588527

Alpha Bank
Αρ. Λογαριασμού: 722002002005652            
ΙΒΑΝ: GR4701407220722002002005652

Εθνική Τράπεζα
Αρ. Λογαριασμού: 839/002646-86          
ΙΒΑΝ: GR0301108390000083900264686

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ: ΣΑΒΒΑΪΔΗΣ Χ. ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ (NEW HOUSE)

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του τηλεφωνικώς ή ηλεκτρονικά. Η Εταιρεία συνεργάζεται με υπηρεσίες μεταφορέων προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφαλή και γρήγορη αποστολή των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν τους πελάτες. Η Εταιρεία μας, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του λογικού χρόνου.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από τις μεταφορικές στις εκάστοτε αποθήκες τους. Για παραδόσεις στο χώρο σας (παράδοση επί πεζοδρομίου) ή σε όροφο μέσω σκάλας ή ανυψωτικού γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τη μεταφορική με επιπλέον χρέωση.

Τα προϊόντα τα μεταφέρουμε σε μεταφορικές εταιρείες δωρεάν.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Όσο η παραγγελία βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας και δεν έχει σταλεί, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να την ακυρώσει με την αποστολή mail στο  ή καλώντας στο 2310752058.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία και το προϊόν είναι άθικτα.

Σημειώνεται επίσης ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σημειώνεται ακόμα ότι η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τα ίδια μέσα πληρωμής που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή.

Σε περίπτωση που δεν θα πληρούνται οι παραπάνω όροι οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.

Αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία.

Ο φορέας επίλυσης διαφορών προς τους καταναλωτές:
Για την Ελλάδα οι φορείς είναι
ο Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr
και για τα τραπεζικά θέματα
ο Τραπεζικός Μεσολαβητής http://www.hobis.gr